hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|تقدیر از همکاران آزاده شرکت گاز استان قم

قم|تقدیر از همکاران آزاده شرکت گاز استان قم

مدیرعامل شرکت گاز استان قم به مناسبت سالروز ورود آزادگان به وطن گفت: آزادگان باید می ماندند تا راه و پیام شهدا را به نسل آینده منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم علیرضا نصیری در مراسم بزرگداشت آزادگان شاغل در شرکت گاز این استان به مناسبت ۲۶مردادماه و سالروز ورود آزادگان به وطن اسلامی افزود: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند و در این مدت رشادت ها و ایثارگری های زیادی را در تاریخ حماسی این کشور ثبت کردند.
وی خاطر نشان کرد: شجاعت و حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی اکنون موضوع مورد بحث و تحلیل های اتاق جنگ در کشورهای غربی است و این بزرگواران اکنون به عنوان الگوی شهامت و ایثارگری در جامعه مورد احترام هستند.
وی با اشاره به بازگشت آزادگان با قامتی استوار در ۲۶ مرداد سال ۶۹ ادامه داد: آزادگان و جانبازان باید می ماندند تا راه شهدا را منتقل کرده و برای مردم تبیین کنند.
این مقام مسئول در ادامه به بیان مکاتبات آموزنده و شیرین اسرای جنگ تحمیلی و حضرت امام خمینی(ره) پرداخت و افزود: فرهنگ ایثار و شهادت را باید از سه طریق زبان، تصویر و روایتگری به نسل آینده منتقل کرد که در این راستا آزادگان در نقل سینه به سینه حوادث به عنوان شاهدان زنده جنگ در تبیین فرهنگ انقلاب نقش بسزایی داشتند.
نصیری تاکید کرد: هنوز هم فرهنگ آزادگی، کار و ایثارگری در آزادگان و جانباز شاغل در شرکت گاز استان قم موج می زند و در مواقع نیاز این افراد با وارد شدن به میدان کار را به بهترین شکل پیش می برند.
نصیری در پایان افزود: باید هر ساله چنین روزی را پاسداشت چه با حضور آزادگان شرکت گاز چه بدون حضور این بزرگواران باید از با بزرگداشت چنین ایام هایی از خون شهدا پاسداری کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک عید سعید غدیر خم و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: پیامبر اسلام (ص) در روز عید غدیر با انتخاب وصی پس از خود حجت را بر مردم تا روز قیامت تمام کردند.
در ادامه مراسم نیز مشاور مدیر عامل شرکت گاز استان قم گفت: عبارات ایثارگری و جانبازی واژه های بسیار سنگینی هستند که شهدا، جانبازان و آزادگان این واژه ها را به صورت کامل و دقیق معنا کردند.
سیدکاظم اسحاقی نیا جانبازان و آزادگان سختی های بسیاری در طول هشت سال دفاع مقدس کشیدند و این سختی در طول زندگی و حیات این افراد با آنهاست و تمام نمی شود.
وی تاکید کرد: آزاده ماندن و حفظ الگوهای آزادگی از سختی های جنگ نیز دشوارتر است.
در پایان مراسم از آزادگان شاغل در شرکت گاز استان قم با اهدای لوح تقدیر شد.
لازم به ذکر است، آقایان علیرضا شفیعی با ۲۸ ماه و ۱۱ روز اسارت، عبدالرحمن دانا با ۷ سال و نیم اسارت، رضا نظری با ۲۹ ماه اسارت و رضا محمدی از آزادگان شاغل در شرکت گاز استان قم می‌باشند که طی این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد